Pesquisar este blog

sexta-feira, 13 de janeiro de 2012

Poesia na noite...

My warmth, your fire




My lips, your kisses
my tongue, your neck
my flavor, your aroma
my body, your hands
my fingers, your back
my warmth, your fire
my naked chest
your perfect body
your skin that caresses
slides over my body
my belly, your belly bottom
You own me, I own you.
Your lips, my kisses
your body, my hands
your tooth, my nails
your warmth, my fire
my naked chest
your perfect body
your belly, my belly bottom
you pour, I come.

Mi calor, tu fuego



Mis labios, tus besos
mi lengua, tu cuello
mi sabor, tu aroma
tus manos, mi cuerpo
mis dedos, tu espalda
mi calor, tu fuego
mi pecho desnudo
tu cuerpo perfecto
tu piel que acaricia
desliza en mi cuerpo
mi vientre, tu ombligo
me tienes, te tengo.
Tus labios, mis besos
mis manos, tu cuerpo
tus dientes, mis uñas
tu calor, mi fuego
mi pecho desnudo
tu cuerpo perfecto
mi vientre, tu ombligo
te viertes, me vengo.


Gentle Lunatic

2 comentários:

  1. wonderful, Regina..........
    I loved that!!!
    kisses
    I am not more in face...
    because I am finishing a new book, so much work!
    kisses
    Cida Torneros

    ResponderExcluir
  2. Dear Cida, "mi casa es tu casa", volte sempre, é um prazer ter você aqui!!!
    Também, não tenho ido muito ao face, me ocupo com este blog que eu amo....
    Te espero aqui em San Francisco.......
    Bjos, regina

    ResponderExcluir